Pytania i odpowiedzi

Czy z towarem otrzymam dokument zakupu ?

 

Tak, zawsze z przesyłką otrzymują Państwo fakturę zakupu. Nie drukujemy paragonów ze względu na ich krótszą trwałość.

 

Czy do dokonania zakupów w sklepie Workstations.pl trzeba się rejestrować ?

 

Nie, w koszyku jest dostępna opcja pozwalająca na szybki zakup bez konieczności rejestrowania konta w naszym systemie.

 

Co jest podstawą gwarancji na zakupiony towar ?

 

W przypadku jeśli producent nie dodaje osobnej karty gwarancyjnej, gwarancją na towar jest faktura zakupu wystawiona przez IT Business Group Sp z o.o. Jeśli producent dodaje osobno blankiet gwarancji jest on ważny również tylko i wyłącznie z dokumentem zakupu. Niektórzy producenci wymagają rejestracji gwarancji na stronie producenta - potrzebne wtedy są jedynie dane z faktury sprzedaży do danego towaru.

 

Czy mogę zwrócić towar jeśli nie odpowiada moim wymaganiom ?

 

Tak, zgodnie z prawem jeśli towar nie nosi śladów używania można go zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. Warunki i procedury zwrotu opisane są w zakładce Zwroty i Reklamacje.

 

Co jeśli nie zgadza się kwota pobrania ?

 

Jeśli kwota pobrania nie zgadza się z zamówieniem, bądź zapłacili Państwo za zamówienie wcześniej a kurier żąda zapłaty prosimy o pilny kontakt telefoniczny 12 306 77 90.

 

Co jeśli przesyłka jest uszkodzona ?

 

W przypadku kiedy opakowanie dostarczonej przez kuriera przesyłki jest uszkodzone lub gdy taśmy zabezpieczające są zerwane należy w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę pod kątem jakościowym i ilościowym. Jeśli wystąpiło jakieś uszkodzenie lub brakuje towaru należy spisać z kurierem protokół szkody. Protokół taki należy przesłać nam mailem na adres sklep@workstations.pl - prześlemy informacje dotyczące dalszych procedur wymiany towaru na sprawny lub dosłaniu brakującej ilości. Jeśli przesyłka jest otwarta lub uszkodzenie opakowania umożliwia kradzież zawartości najlepiej od razu odmówić odbioru przesyłki u kuriera i skontaktować się z nami. Bardzo pomocne będzie zdjęcie takiego uszkodzenia przesłane do nas na maila. W takiej sytuacji towar wróci do nas, a do Państwa zostanie wysłana nowa przesyłka.


Niestety przed zapłatą pobrania i/lub pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma więc możliwości sprawdzenia zawartości przed tym faktem. Takie niestety zapisy są w regulaminach firm kurierskich. Należy jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki. Jeśli zrobią to Państwo zaraz po odbiorze kurier powinien poczekać. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak takiego protokołu o stanie ilościowym lub jakościowym przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na rozpatrzenie reklamacji Klienta.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl